Mina betalningar
Du kan se din betalningshistorik och ladda ner ditt friskvårdskvitto under "Min sida" och Betalningsöversikt.
Du kan ladda ner årskvitto på Min sida under Betalningsöversikt. Obs! Du behöver trycka på det året du vill ha.
Du kan se specifikation på din betalning, du hittar detta under "Min sida" på Betalningsöversikt.
Det kan finnas olika anledningar till att du har fått en högre dragning än normalt. Detta kan vara några anledningar:
Nytt medlemskap
Som medlem hos oss betalar du för ditt medlemskap i förskott. Det betyder att den första betalningen kommer att innehålla kostnaden för aktiva dagar i aktuell månad, kommande månad samt eventuell startavgift. Därefter kommer följande betalningar endast att avse en månad åt gången.
Ändrat medlemskap
Om du har uppgraderat medlemskapet kommer du att betala från den dag du ändrade, samt för nästa betalningsperiod.
Stoppat frysning
Om du har aktiverat ditt medlemskap innan den ordinarie frysningen har löpt ut, betalar du från den dag du öppnar upp medlemskapet, till slutet av följande månad.
Köpt PT timmar
Har du köpt ett nytt PT-paket på delbetalning, ingår detta i din månadsavgift för medlemskapet.
Behöver du uppdatera dina betalningsuppgifter? Det gör du lättast här
Du kommer att kunna se betalningen du har genomfört så snart den är registrerad hos oss. Det kan ta upp till 3 arbetsdagar från det att du betalade. Du hittar detta under "Min sida" på Betalningsöversikt.
Ja, det är möjligt. Kontakta Kundservice så hjälper de dig med detta.
Det måste skickas en skriftlig begäran från personen som kommer att ta över betalningarna och personen som kommer att bli betald, med följande information: Fullständigt namn
Födelsedatum
Adress
Telefonnummer
E-postadress
Genom att vara ansvarig betalare för ett medlemskap förbinder du dig till våra betalningsvillkor.
Du kan ladda ner kvittot som en PDF på "Min sida" under Betalningsöversikt. Visste du att du också kan ladda ner en ett kvitto för hela året? Det kan du nu på samma sida.
Du kan ändra betalningsmetod på Min sida på SATS under betalningsmetoder.
Vi har fast förfallodag den 28: e varje månad.
Det kan finnas olika anledningar till att ditt medlemspris har ökat. Du kan läsa mer om det här:
Inflationsjustering:
Priset på ditt medlemskap har ökat utifrån förändringar i konsumentprisindex (se punkt 7.6.1 i våra medlemsvillkor). Ditt nya belopp kommer att visas på din månadsbetalning.
Vad är inflation?
Inflation är när varor och tjänster stiger i pris över tid. I Sverige använder vi konsumentprisindex för att mäta inflationen.
Prisjustering av medlemskap:
För att kunna upprätthålla och utveckla vårt träningsutbud kommer vi att justera priserna för medlemmar som ligger under dagens listpriser. Du kommer då att få ett e-postmeddelande med information angående när detta ska ske (se punkt 7.6.1 i våra medlemsvillkor).
Här hittar du svar på vanliga frågor gällande prisjusteringen.
Här är de vanligaste alternativen av friskvård och hur du går tillväga:
E-passi – Du går in via portalen och lägger en beställning på det önskade friskvårdsbeloppet , sedan besöker du det SATS gym som du valt i din beställning så hjälper dom dig med registreringen.
Wellnet – Du går in via portalen och lägger en beställning på det önskade friskvårdsbeloppet, sedan besöker du det SATS gym som du valt i beställning så hjälper dom dig med registreringen.
Benify - Du kan välja att beställa årsmedlemskap inkluderat rabatt och friskvårdsbidrag, alternativt beställa enbart friskvårdsbidraget - då väljer du alternativet "Sats Autogiro".
Söderberg & Partners: Du lägger själv din beställning via portalen, beställningen avser då årskort där ditt friskvårdsbidrag dras av i samband med ordern.
VIKTIGT:
Lägger du din beställning senast den 19:e i månaden täcker bidraget för kommande dragning. Lägger du din beställning från den 20:e och framåt kommer bidraget att användas för nästkommande dragning i nästa månad.
Hittar du inte det du letar efter?
Måndag - Torsdag: 09:00-16:00
Fredag: 09:00-15:00
Måndag - Fredag: 9-12 & 13-15