This is a test environment

Bli medlem nu
Hitta gym
Medlemskap
  • Träning
    Gymträning
    Padel
    SATS Online
    Träningsprogram
    Övningar
  • Gruppträning
    Boka gruppträning
    SATS gruppträning
  • PT
    Personlig tränare
    Boot Camps
  • Fysioterapi
    MiniSATS
    Bastu
    SATS app
    Friskvård
  • Träning och träningstips
    Styrketräning
    Motivation och mental träning
    Träning och menscykeln
    Gravidträning och hälsa
    Yoga och flexibilitet
    Konditionsträning
    Gå ner i vikt
    Bli vältränad
    Hemmaträning
    Kom igång
    Fysioterapi
  • Våra medlemmar
    PT-stories
    Intervjuer
    Historier
  • Mat och hälsa
    Kost och näring
    Recept
  • Företagshälsovård
    Glad personal
Kundservice
Logga in
Bli medlem nuLogga in

FAQ Prisjustering

Här hittar du svar på frågor du kan ha om prisjusteringen.

Varför kommer mitt pris att justeras? 

Med ett brett utbud av träning, bra faciliteter och engagerad personal siktar vi på att leverera de allra bästa träningsupplevelserna till våra medlemmar – varje dag. Vi anser att det är mest rättvist att våra medlemmar betalar lika mycket för samma tjänster och produkter hos oss. Därför justeras priserna för medlemmar som har ett pris som avviker från gällande listpriser.

Från när kommer jag att debiteras för det nya priset? 

Om du betalar för ditt medlemskap i förskott kommer du att se en förändring på den debitering som sker månaden före prisjusteringen. För dig som betalar för innevarande månad kommer justeringen att synas på debiteringen som sker i den aktuella månaden.

Hur kan jag ändra mitt medlemskap? 

Du kan enkelt ändra ditt medlemskap via Min Sida.

En uppgradering träder i kraft omedelbart och du kommer därför att debiteras för det från den dag du ändrade och för nästa period på kommande debitering. En nedgradering träder däremot i kraft efter utgången av följande månad. Det innebär att om du till exempel nedgraderar ditt medlemskap den 15 januari så träder detta i kraft från och med den 1 mars.

NOTERA! Om en annan person betalar för ditt medlemskap måste den personen göra ändringar på ditt medlemskap genom att logga in på sin egna Min Sida.

Jag har en rabatt jag vill lägga till, vad gör jag? 

Vi erbjuder både student-, senior- (från 65 års ålder) och företagsrabatter. Dessa rabatter gäller utifrån våra ordinarie priser, inte på det pris du har idag. Om du redan har någon av dessa rabatter på ditt medlemskap följer detta med i prisjusteringen.

För att lägga till student- eller seniorrabatt kan du kontakta vår Kundservice. För företagsrabatt, kontakta ditt företag för att få ert företags rabattkod och lägg till denna under Lägg till rabattkod på Min Sida.

Jag har en vän som betalar ett lågt pris som inte fått besked om justering? 

Detta kan bero på flera anledningar. Din vän kan till exempel ha rabatt genom sin arbetsgivare eller vara inom bindningstid och därför ha prisgaranti, vilket leder till en justering vid en annan tidpunkt än för dig.

Vad händer med priset på tilläggstjänster? 

I denna prisjustering är det bara själva medlemskapet som prisjusteras. Har du någon annan tillgång (t.ex. barnpassning) behåller du dessa till samma pris som tidigare. Beloppet för detta kommer som vanligt utöver ditt nya pris.

    SATS

    • Det här är SATS
    • Företag
    • Jobba på SATS
    • Press
    • SATS Rewards
    • Investor Relations
    • WhistleBlower
    • Gym

    Tjänster

    • Boka gruppträning
    • Gruppträning
    • Personlig tränare
    • Boot Camps
    • Övningar
    • Gymträning
    • Padel
    • SATS Online
    • Träningsprogram

    Inspiration

    • Träning och träningstips
    • Våra medlemmar
    • Mat och hälsa
    • Företagshälsovård

    Hjälp

    • Personuppgiftspolicy
    • Kontakta kundservice
    • Logga in
    • Villkor och regler
    Copyright © SATS 2014 - 2025 • Så här hanterar vi cookies och personuppgifter.